Gratis verzending bij bestellingen vanaf €20,-
Gratis retourneren en 30 dagen bedenktijd
Veilig online betalen met iDeal en PayPal
Onze klantenservice is 24/7 bereikbaar

Veel gestelde vragen

Hoe stuur ik een artikel retour?

  • Vul binnen 30 dagen na ontvangst het online retourformulier in of retourneer via één van onze winkels. Geef duidelijk aan welke oplossing je wenst.
  • Na afloop van de 30 dagen, heb je nog eens 14 dagen de tijd om je product in originele staat met verpakking terug te sturen.
  • Na het aanmelden van je retour, ontvang je tijdens openingstijden van de klantenservice binnen 1 uur een verzendlabel per mail.
  • Gebruik de Coolblue-doos om het product in te pakken. Als je onze blauwe doos graag wilt houden, mag je het product ook in een andere doos verpakken.
  • Print je verzendlabel en plak dit op de doos. Heb je geen printer? Schrijf het retournummer en het retouradres dan zelf op de doos. Gebruik hierbij als adres het antwoordnummer of het adres op het verzendlabel, verzending is dan gratis.
  • Breng je pakket naar een postkantoor of naar één van onze winkels.
  • Bij het afgeefpunt ontvang je een track-&-trace-code waarmee je je geretourneerde producten kunt volgen. Dit is ook je verzendbewijs. Zodra het pakket in ons magazijn is, sturen we je een bevestiging per mail.

Let op: na de 30 dagen bedenktermijn is het niet meer mogelijk om te retourneren. Je hebt nog wel minimaal 2 jaar garantie op je product.

Hoe neem ik contact op met Valk Solutions?

Kun je niet vinden wat je zoekt? Neem dan contact op met onze klantenservice. Je kunt ons bellen en/of mailen.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Je hebt het verkeerde artikel besteld of je wenst toch een ander product? Niet erg, zolang je bestelling nog niet verpakt is, kun je jouw bestelling annuleren.

  • Ga naar mijn bestellingen.
  • Klik op mijn bestelling annuleren.
  • Klik op 'Bestelling annuleren' om de gehele bestelling te annuleren of op 'Artikel annuleren' om afzonderlijke artikelen te verwijderen. Volg daarna de aanwijzingen die op je scherm komen.

Kan ik achteraf betalen?

Ja dat kan. Om achteraf te betalen kies je tijdens het bestellen voor 'Achteraf betalen'.