Gratis verzending bij bestellingen vanaf €20,-
Gratis retourneren en 30 dagen bedenktijd
Veilig online betalen met iDeal en PayPal
Onze klantenservice is 24/7 bereikbaar

Retouren en service

Over ruilen of retourneren doen we bij Valk Solutions niet moeilijk.
 

Hoe retourneer of ruil ik een product?

  • Vul binnen 30 dagen na ontvangst het online retourformulier in of retourneer via één van onze winkels. Geef duidelijk aan welke oplossing je wenst.
  • Na afloop van de 30 dagen, heb je nog eens 14 dagen de tijd om je product in originele staat met verpakking terug te sturen.
  • Na het aanmelden van je retour, ontvang je tijdens openingstijden van de klantenservice binnen 1 uur een verzendlabel per mail.
  • Gebruik de originele doos om het product in te pakken. Als je die doos graag wilt houden, mag je het product ook in een andere doos verpakken.
  • Print je verzendlabel en plak dit op de doos. Heb je geen printer? Schrijf het retournummer en het retouradres dan zelf op de doos. Gebruik hierbij als adres het antwoordnummer of het adres op het verzendlabel, verzending is dan gratis.
  • Breng je pakket naar een postkantoor of naar één van onze winkels.
  • Bij het afgeefpunt ontvang je een track-&-trace-code waarmee je je geretourneerde producten kunt volgen. Dit is ook je verzendbewijs. Zodra het pakket in ons magazijn is, sturen we je een bevestiging per mail.

Let op: na de 30 dagen bedenktermijn is het niet meer mogelijk om te retourneren. Je hebt nog wel minimaal 2 jaar garantie op je product.
 

Wat mag ik van Valk Solutions verwachten?

Zodra wij jouw pakket hebben ontvangen, sturen we je een bevestiging per mail. Dit kan tot 5 dagen duren. Vervolgens gaan we aan de slag met de door jouw gewenste oplossing.

Wil je je geld terug?
  • Binnen 3 werkdagen na bevestiging van de ontvangst van je product storten we het aankoopbedrag terug op hetzelfde rekeningnummer als waarmee je hebt betaald. Mocht het rekeningnummer onbekend zijn bij ons, dan nemen we contact met je op. Wil je je rekeningnummer wijzigen? Neem dan even contact met ons op. Bedragen lager dan € 30,- kunnen we direct terugbetalen in onze winkels. Betaald met een cadeaubon of shoptegoed? Dan ontvang je shoptegoed terug.
  • Bij zichtbare gebruikssporen, missende accessoires of een ontbrekende verpakking heb je geen recht meer op het volledige aankoopbedrag. In dit geval krijg je van ons een deelvergoeding. Deze is altijd 75% van het oorspronkelijke aankoopbedrag. Het kan voorkomen dat de verpakking van het product niet geheel in originele staat terugkomt. In dit geval doen we niet moeilijk en krijg je het volledige aankoopbedrag terug.
 
Wil je een nieuw product ontvangen?
  • Nadat wij jouw pakket hebben ontvangen, heb je het nieuwe product een dag later in huis.
  • Is het nieuwe product goedkoper? Een eventueel restbedrag ontvang je binnen 3 dagen op je rekening.
  • Is het nieuwe product duurder? Je ontvangt van ons een betaalverzoek voor het restantbedrag. Na het ontvangen van je betaling, sturen wij het product direct op.
  • Mocht het product niet meer op voorraad zijn, dan storten we het aankoopbedrag terug op dezelfde rekening als waarmee je hebt betaald.
  • Wil je het nieuwe product op een ander adres of andere dag ontvangen, neem dan contact met ons op.